martes, 17 de enero de 2012

Disculpeu si us plau.

Disculpeu l'error de l'entrada al pensar-me que el dia Internacional del Càncer era el dia 15. El fet es que al facebook es va començar a copiar i compartir un text relacionat amb la concienciació de la importància de donar medul·la òssia, tot i afegint que era el dia Internacional del Càncer.
Jo em vaig fiar i sabent que feia dos mesos exactes que va abandonar aquest món la meva tieta degut a la leucèmia (un dia ja us explicaré la història) i sabent que feia dies que a les meves companyes i a mi ens rondaba pel cap la idea de fer un blog per concienciar, explicar les nostres iniciatives entre moltes altres coses, vaig aprofitar aquell dia tant assenyalat per crear el blog.
Ja em disculpareu ja que encara no tinc per la mà tot el que fa referència al blog en si, així que disculpeu-me en el cas de fer alguna cosa que seria millor realitzar-ho d'una altre manera.
Us convido a que expliqueu les vostres experiències, que compartiu webs interessants, videos, iniciatives, opinions, idees... tot el que s'us passi pel cap.
Acabaré per dessitjar-vos una bona nit i un bon dia el de demà.

2 comentarios:

  1. Tranquil·la...no pateixis!! tots tenim errors i ..." del error se aprende" .

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracies Carme, a partir d'ara copiarem el text també en castella perque tota la gent ho pigui llegir.

      Eliminar